ابزارهای اینترنت
نوشته شده توسط : محمد طاهری

تلسکوپی قوی در رایانه شما با Microsoft WorldWide Telescope 2.8.15.1

 

 

تلسکوپی قوی در رایانه شما با Microsoft WorldWide Telescope 2.8.15.1

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope کامپیوتر شما را به تلسکوپی مجازی تبدیل می کند، تا شاهد بهترین و زیباترین عکس ها از تلسکوپ های فضایی باشید. این برنامه تولید شده توسط بخش تحقیقاتی مایکروسافت بوده و با استفاده از تلسکوپ های Hubble , Chandra ,Spitzer این امکان را به شما می دهد تا به تنهایی به سیر در کهکشان بپردازید.
وجود تورهای راهنمایی متنوع که توسط ستاره شناسان و محققان برجسته ارایه شده این امکان را به شما می دهد تا به جستجو در این عالم بیکران بپردازید. شما می توانید با نگه داشتن این تورها و تنها با چند کلیک به اطلاعات کافی در هر زمینه ای که بخواهید دست یابید. با پیوستن به Alyssa Goodman ستاره شناس معروف هاروارد، ،چگونگی پیدایش ستاره ها و سیارات را به تماشا بنشینید. با شرکت در تور Mike Gladders از دانشگاه شیکاگو به ۲ میلیون سال قبل باز گردید. این برنامه که با موتور ساخته شده به شما اجازه می دهد تا آسمان را از زاویه های گوناگون مشاهده کنید،اشعه ایکس را دیده و ابرهای موجود را بزرگ کنید. این نرم افزار تقدیم به روح پروفسور Jim Gray یکی از همکاران آی بی ام و مایکروسافت و برنده جایزه تورینگ تقدیم شده. به همین جهت استفاده از آن رایگان می باشد تا عموم بتوانند بیشتر در مورد این علم بی پایان بدانند.

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 55 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir

 

حذف سایت های اسپم در نتایج جستجو گوگل OptimizeGoogle 0.78.1

 

 

حذف سایت های اسپم در نتایج جستجو گوگل OptimizeGoogle 0.78.1

افزونه فایرفاکس حذف سایت های اسپم در نتایج جستجو گوگل OptimizeGoogle 0.78.1

قطعاً برای شما نیز پیش آمده است که در موتور جستجوی گوگل در جستجوی یک مطلب خاص بوده‏اید، اما با کلیک بر روی نتیجه ظاهر شده، سر از یک وب‏سایت تبلیغاتی درآورده‏اید. این روزها رشد قارچ‏گونه سایت‏های اسپم در مورتورهای جستجو به ویژه گوگل، به یکی از مصائب ایرانیان در محیط اینترنت تبدیل شده است. این گونه سایت‏ها با استفاده از یک الگوریتم خاص، هر آنچه که شما در جستجوی آن هستید را به عنوان یک نتیجه در صفحه نتایج گوگل نمایش می‏دهند. پس از ورود به این گونه سایت‏ها نیز نتیجه‏ای خلاف آنچه انتظار داشتید مشاهده خواهید کرد. معمولاً صفحه‏ای پر از تبلیغ که مجدد آن چه شما جستجو کرده‏اید را تحویل‏تان خواهد داد. با توجه به این الگوریتم، چنین سایت‏هایی خیلی زود دارای یک بازدید پوشالی خواهند شد و در موتورهای جستجو در نتایج اولیه قرار می‏گیرند. اما راه مقابله با این گونه سایت‏ها و حذف آنها از گوگل راه چندان سختی نیست، به ویژه اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‏کنید.
بهترین راه استفاده از مرورگر فایرفاکس و بهره‏گیری از یک افزونه خاص است.
این افزونه که OptimizeGoogle نام دارد امکانی را در اختیار شما قرار می‏دهد که با استفاده از آن می‏توانید این سایت‏های اسپم را از لیست نتایج گوگل حذف کنید. به این صورت که با قرار دادن آدرس هر یک از سایت‏های اسپم در آن، دیگر خبری از نتایج مربوط به آن سایت در لیست نتایج گوگل نخواهد بود.


پس از نصب افزونه، در فایرفاکس از منوی Tools به Add-ons بروید. سپس بر روی دکمه Options مربوط به این افزونه کلیک کنید. حال با ورود به قسمت Filter میتوانید آدرس سایت‏های اسپم را در هر سطر وارد نمایید.
با انتخاب دکمه OK، از این پس سایت‏های وارد شده، در لیست نتایج گوگل نمایش داده نخواهد شد. 

 

دانلود فایل از سرور سایت

حجم : 0.20 مگابايت 

  رمز فایل فشرده : www.ir4u.ir





:: برچسب‌ها: anti spam - anti spam google - OptimizeGoogle 0 , 78 , 1 - آنتی اسپم - آنتی اسپم گوگل - حذف اسپم - حذف اسپم های گوگل - حذف اسپم های گوگلی - حذف اسپم گوگل - حذف جستجو های نا مربوط در گوگل - حذف سایت های اسپم در گوگل - دانلود - دانلود OptimizeGoogle 0 , 78 , 1 - دانلود رایگان - پاک کردن اسپم در جستجو های اینترنت - پاک کردن اسپم ها در جستجو های گوگل Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - دانلود Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - دانلود برنامه Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - دانلود نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 - نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope 2 , 8 , 15 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: